Work from Home Survey


Onze werkplekexperts hebben een online survey ontwikkeld: de Work from Home survey. Met diverse vragen meten we hoe jouw medewerkers de afgelopen thuiswerkperiode hebben ervaren én wat hun toekomstverwachtingen zijn. Hoe vaak willen ze (straks) naar kantoor gaan, op welke manier en met welk doel? De antwoorden verwerken we in een dashboard en dit vormt het vertrekpunt voor ons Office Reset Advice. Op basis hiervan kan worden bekeken welke vervolgstappen nodig zijn om je kantoor toekomstbestendig te maken en de gezondheid en productiviteit van je medewerkers te waarborgen.



Inzichten in toekomstwensen van medewerkers


Wil jij meer inzichten in de thuiswerkervaringen en toekomstwensen van je medewerkers? Bij organisaties van 50 medewerkers of meer bieden we deze online survey nu gratis aan. Laat hieronder je gegevens achter. Er wordt vervolgens binnen twee werkdagen contact met je opgenomen om de survey te personaliseren naar jouw organisatie. Je ontvangt een linkje naar de online survey die je zelf intern kunt verspreiden. Na afloop bespreekt één van onze werkplekexperts in een online Zoom meeting vrijblijvend de opvallendste inzichten aan de hand van jullie dashboard.

Maak kosteloos gebruik van onze survey en krijg inzichten in de thuiswerkervaringen en toekomstwensen van jouw medewerkers.

Office Reset Advice

 

In fase 1 begeleiden we het veilig opnieuw openstellen van jouw kantoor. Met duidelijke richtlijnen voor de anderhalve meter afstand en concrete oplossingen voor een aantal kritische aspecten zoals indeling, (ver)plaatsing van meubilair, routing en signing.

In fase 2 staan we stil bij de toekomst van je organisatie. Door de impact van het coronavirus zijn verschillende werktrends in een stroomversnelling geraakt. Hoe ziet het ideale kantoor eruit en op welke manier stel je jouw medewerkers in staat het beste uit zichzelf te halen? Samen ontwikkelen we een werkplekconcept dat toekomstbestendig is.


The Office Reset Whitepaper

 

Kantoren zullen blijvend anders ingericht en gebruikt worden. Ook wanneer het virus niet meer heerst.Trends die zich normaal gesproken nog jarenlang hadden moeten ontwikkelen – zoals locatieonafhankelijk werken – zijn in een enorme stroomversnelling terechtgekomen. Ondanks dat fysiek samenzijn altijd een onmisbaar onderdeel van werk zal blijven, zullen we creatiever worden in hoe en waar we werken, geholpen door nieuwe technologieën.

Deze versnellingen op het gebied van werk en kantoor hebben we in kaart gebracht in een whitepaper: “The Office Reset: de invloed van Covid-19 op de werkomgeving”.

The Office Reset

FAQ voor huurders

Het veilig openstellen van je eigen kantoor brengt een aantal uitdagingen met zich mee. Hoe zorg je als huurder van een kantoor dat jouw werkomgeving ‘corona-proof’ is? Klik hier om onze antwoorden te lezen op de 5 meest gestelde vragen.

FAQ voor eigenaren

Ben je als eigenaar verantwoordelijk voor een (multi-tenant) kantorenpand? Ons Property Management team begeleidt eigenaren van gebouwen naar een veilige heropening. Bekijk nu onze antwoorden op de 10 vragen van vastgoedeigenaren.