Uitgekiende aanpak voor een succesvol winkelcentrum. Optimale bezoekersstromen zijn de sleutel tot succes voor uw winkelcentrum. Een groot aantal factoren bepaalt wat hierin de ideale formule is. CBRE staat midden in de retailsector en heeft een jarenlange ervaring in het optimaliseren en beheren van alle typen winkelcentra. We kennen de branche en alle spelers daarbinnen, adviseren over positionering en branchering van uw winkelcentrum en ontwikkelen een heldere visie en aanpak  met uitstekende resultaten.

Retailers de  kansen geven optimaal te ondernemen. De retailers in uw winkelcentrum hebben de drive om het optimale uit hun winkel te halen. Onze winkelcentrummanagers staan dicht bij uw huurders. We staan dagelijks met hen in contact en creëren de beste kansen om hun business te laten slagen. We bundelen uw belangen en die van hen om uw winkelcentrum te laten renderen. Ook de directe winkelomgeving is van groot belang voor de klantbeleving. Als eigenaar of asset manager kunt u veel doen om in en rond uw winkelcentrum een aantrekkelijk verblijfsklimaat te realiseren. Wij delen graag onze ervaringen met u, die u op hoofdlijnen ook in de CBRE Winkelcentrum Kwaliteitsmonitor kunt nalezen.

Stabiele huurstroom en rendement. Onze focus ligt op de tevredenheid en het behoud van uw huurders, dit is immers garantie voor een stabiele huurstroom. Wij staan voor de hoogste kwaliteit in vastgoedbeheer. Zowel commercieel, financieel als technisch is het management van uw object bij ons in uitstekende handen. En we gaan ook verder. Met winkelcentrummanagers op locatie als dagelijks aanspreekpunt voor uw huurders en bezoekers. En met marketing- en promotiemanagers die ervoor zorgen dat uw winkelcentrum zich in gezelligheid en levendigheid onderscheidt van uw concurrenten.

  • Financieel management. Inzicht, zekerheid en vertrouwen door kundig debiteur- en crediteurbeheer, transparante financiële rapportages, afrekeningen servicekosten, liquiditeitsprognoses en btw-aangiften
  • Commercieel management. Goede bezettingsgraad en evenwicht in het huurdersbestand door zorgvuldig beheer huurovereenkomsten, begeleiding verhuuractiviteiten, relatiemanagement huurders, jaarplan en managementinformatie
  • Centre management. Dé spil op de locatie: ervaren en toegewijde centrummanagers, direct contact met retailers en consumenten
  • Technisch management. Servicedesk klachtenbeheer (24/7), meerjaren onderhoudsbudgetten, aanbesteding en coördinatie van onderhoudswerkzaamheden, service- en onderhoudscontracten
  • Winkelcentrumpromotie. Effectieve marketingcommunicatie en positionering van uw winkelcentrum voor een herkenbare identiteit, de juiste aantrekkingskracht op bezoekers en een succesvolle verhuur.


Expertise in uw sector en actuele trends

Interessant voor u?

Drievriendenhof

Herontwikkeling en herpositionering van winkelcentrum in Dordrecht

Maison de Bonneterie

Nieuwe allure voor monumentale panden in Amsterdam en Den Haag.

Winkelcentrum Heuvel Eindhoven

Ambitieuze renovatie waarbij kwaliteit en duurzaamheid hand in hand gaan.

Investeren in relatie huurder

Centrum Manager Linda van Son-Bos over contact met stakeholders

Positioneren van winkelcentra

Frank Geuze over de juiste huurdersmix in winkelcentra